benenmarieke.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Marieke

Reacties

Reacties

rob en anja

Dag lieve schatten!! We gaan jullie volgen bij jullie grote avontuur! Wat zullen jullie veel gaan beleven!!!
We genieten met jullie mee!!!! Dikke xxx

oma jannie

Lieverds. Ik ga jullie avonturen mee beleven.
Wens jullie veel plezier
groetjes van oma

joop de ruyter

Hallo wereldreizigers, de start richting Brussel/Zaventem leverde al enige hindernissen op, hopelijk verliep de rest van jullie reis wat voorspoediger, Veel plezier met de olifanten, rijsttafels, etc. en ik heb vandaag even de wisselkoers nagekeken maar je bent daar zo miljonair.
Veel plezier en een heel goede reis van Opa Joop , Oma Meta , je favoriete neef Sjoerd (hij kan bij Opa op schoot heerlijk slapen )
en de rest van de family

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!