benenmarieke.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Marieke

rob en anja

Dag lieve schatten!! We gaan jullie volgen bij jullie grote avontuur! Wat zullen jullie veel gaan beleven!!!
We genieten met jullie mee!!!! Dikke xxx

oma jannie

Lieverds. Ik ga jullie avonturen mee beleven.
Wens jullie veel plezier
groetjes van oma

joop de ruyter

Hallo wereldreizigers, de start richting Brussel/Zaventem leverde al enige hindernissen op, hopelijk verliep de rest van jullie reis wat voorspoediger, Veel plezier met de olifanten, rijsttafels, etc. en ik heb vandaag even de wisselkoers nagekeken maar je bent daar zo miljonair.
Veel plezier en een heel goede reis van Opa Joop , Oma Meta , je favoriete neef Sjoerd (hij kan bij Opa op schoot heerlijk slapen )
en de rest van de family